Win-Win

Μέσα σε μόλις 3 ώρες, 10 άτομα που παίρνουν αποφάσεις ξέρουν πλέον το πώς.

 

Ο εισηγητής θέτει τους νόμους και τους κανόνες και όλοι μαζί εξετάζουν τις συνθήκες που υπάρχουν σε κάθε επιχείρηση καθώς και τους τρόπους με τους οποίους η εφαρμοσμένη επιστήμη της κάθε ενότητας των σεμιναρίων μπορεί να υλοποιηθεί στο εσωτερικό μίας επιχείρησης.

 

Ο εισηγητής – σύμβουλος εξετάζει τα δεδομένα, τις πληροφορίες αλλά και τυχόν ζητήματα κάθε επιχείρησης ξεχωριστά μέσω εξειδικευμένων εργαλείων εκπαίδευσης με κύριο στόχο τη βαθύτερη κατανόηση του εκάστοτε θέματος αλλά και την εφαρμογή τεχνικών και πρακτικών οι οποίες μπορούν να εξασφαλίσουν μία ομαλότερη καθημερινότητα στο εργασιακό περιβάλλον, η οποία θα είναι στραμμένη στην επίτευξη των στόχων και σκοπών της κάθε επιχείρησης.

 

Τα διαδραστικά σεμινάρια δεν περιορίζονται σε ερωτήσεις και απαντήσεις αλλά βασίζονται σε λύσεις, οι οποίες παρέχονται μέσα από τον ορισμό και την εφαρμογή παρόμοιων προς τη θεματική ενότητα του σεμιναρίου ζητημάτων. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, οι συμμετέχοντες είναι σε θέση να αναγνωρίσουν τι κάνουν σωστά και τι όχι, ώστε τελικά να αυξηθεί η ικανότητά τους να αποφασίζουν και να υλοποιούν σε σχέση πάντα με θέματα που απασχολούν την επιχείρηση. Συνεπώς, τα οφέλη που μπορεί να αποκομίσει κανείς από τη συγκεκριμένη εκπαίδευση δε σταματούν μόνο στη θεωρία αλλά σας προσφέρουν και ένα πρακτικό υπόβαθρο με σκοπό να αξιοποιήσετε τις γνώσεις αυτές από την επόμενη κιόλας ημέρα.

Λίστα Θεμάτων

Management

  • Η τέχνη του διαχειρίζεσθαι
  • Ότι δεν μετριέται, δεν ελέγχεται
  • Παίρνω τις σωστές αποφάσεις;
  • Η σωστή διοίκηση
  • Ο ρόλος της επικοινωνίας στη διοίκηση
  • Ελεγχόμενη επιχειρησιακή αλλαγή

 

HR

  • Πως να προσλάβω τον κατάλληλο συνεργάτη
  • Είμαι σίγουρος ότι έχω τη σωστή ομάδα;
  • Team building
  • Στρατηγική αμοιβών & κυρώσεων στο προσωπικό

 

Marketing

  • Τι είναι marketing τελικά;
  • Πως να φτιάξετε το δικό σας σχέδιο marketing
  • Στρατηγικό Marketing

 

Οικονομικά

  • Η οικονομία δεν έχει σχέση με τα χρήματα
  • Ορθός οικονομικός προγραμματισμός
  • Κέρδη & Κερδοφορία

 

Οργάνωση

  • Δημιουργία επιχειρησιακής οργάνωσης & δομής
  • Το οργανόγραμμα δεν είναι μία φωτογραφία στον τοίχο
  • Διασφάλιση ποιότητας του οργανισμού

 

Πωλήσεις

  • Μία ανατρεπτική προσέγγιση για το τι είναι πώληση
  • Όταν πρέπει να διαπραγματευθείς
  • Πωλήσεις, η εποχή της διάδρασης