Για να υπάρξει ευημερία και ανάπτυξη σε μία επιχείρηση, πρέπει να δώσετε μεγάλη σημασία στο θέμα της ταχύτητας. Έχετε ποτέ αναρωτηθεί τα παρακάτω: Πόσο γρήγορη είναι η υπηρεσία που δίνετε στο κοινό; Πόσο γρήγορα κινείται το προσωπικό σας; Πόσο γρήγορα κινούνται οι επικοινωνίες από ένα εσωτερικό σημείο της επιχείρησής σας προς ένα άλλο; Προκειμένου να απαντήσετε σ' αυτά τα ερωτήματα, μπορείτε να κάνετε μια πολύ απλή άσκηση. Πηγαίνετε σε κάθε τμήμα της επιχείρησής σας και δείτε τι συμβαίνει από άποψη ταχύτητας. Θα πρέπει να παρατηρήσετε τα ακόλουθα:
1. Πόσο γρήγορα κινείται κάθε μέλος του προσωπικού σας; (π.χ. ολοκληρώνει εύκολα και γρήγορα τη δουλειά που αναλαμβάνει ή καθυστερεί και έχει δυσκολία στο να φέρει τα πράγματα εις πέρας).
2. Πόσο χρόνο πρέπει να περιμένει ένας πελάτης για μια υπηρεσία οποιουδήποτε είδους; (π.χ. πόσο περιμένει ένας πελάτης στη reception ή στο ακουστικό του προκειμένου να εξυπηρετηθεί).
3. Ποια είναι η ταχύτητα κίνησης των εσωτερικών επικοινωνιών; (π.χ. πόσο γρήγορα ένα σημείωμα ή μια εντολή φτάνει στο άτομο για το οποίο προορίζεται).
Αφού παρατηρήσετε τα παραπάνω και κρατήσετε σημειώσεις, οργανώστε μία συνάντηση με το προσωπικό σας και βρείτε τρόπους ώστε τα πράγματα να επιταχυνθούν.
Επιταχύνετε την κίνηση όλων των τμημάτων της επιχείρησής σας και παρακολουθήστε την ευημερία της να αυξάνεται.
Comments