Πωλήσεις Χονδρικής

Πωλήσεις χονδρικής: Τι είναι;

Οι πωλήσεις χονδρικής αφορούν κυρίως επιχειρήσεις ή επαγγελματίες με σκοπό είτε την επαναπροώθηση του προϊόντος στην αγορά, είτε την ιδία χρήση, είτε την μεταποίησή του για περαιτέρω εμπορική χρήση.

 

Τα δίκτυα διάθεσης και προβολής των προϊόντων χονδρικής είναι περιορισμένα αλλά και συγκεκριμένα. Οι επιχειρήσεις χονδρικής συνεργάζονται με συγκεκριμένες επιχειρήσεις του χώρου οι οποίες είτε θα μεταπωλήσουν το προϊόν, είτε θα πραγματοποιήσουν εσωτερική χρήση, είτε θα το μεταποιήσουν με στόχο την περαιτέρω χρήση του.

Επόμενο Σεμινάριο

  • Στοχευμένη Διαφήμιση στο Facebook

    Μάιος 30, 2018, 4:00 μμ - 7:30 μμ

    Κάνετε την κατάλληλη στόχευση όταν διαφημίζεστε στο Facebook; Έχετε επιλέξει τον σωστό τύπο διαφήμισης για να κάνετε το κοινό σας να ανταποκριθεί;

 

Επίσης, σε αντίθεση με τα προϊόντα λιανικής, τα προϊόντα χονδρικής δεν είναι προσιτά προς όλους, αλλά μόνο σε επιχειρήσεις, μειώνοντας έτσι το κοινό στο οποίο μπορεί να στοχεύσει η επιχείρηση και ο πωλητής της. Κατά συνέπεια, το μείγμα του marketing θα πρέπει να είναι προσανατολισμένο σε επιχειρήσεις. Έτσι, ο τρόπος που μιλά κανείς στον πελάτη, ο τρόπος που τον προσεγγίζει, η διαφήμιση που θα πραγματοποιηθεί χρειάζεται να είναι στραμμένες προς το αντίστοιχο κοινό, τις επιχειρήσεις δηλαδή. Το χονδρικό εμπόριο αφορά επιχειρήσεις και συνεπώς, η επικοινωνία μεταξύ επιχειρήσεων διαφέρει από την επικοινωνία μίας επιχείρησης με τον τελικό καταναλωτή.

 

Ακόμα, τα προϊόντα προς πώληση στο χονδρικό εμπόρια μπορεί να είναι ολοκληρωμένα προϊόντα προς χρήση αλλά και πρώτες ύλες.

 

Εν κατακλείδι, όπως είναι φανερό από τα παραπάνω η προσέγγιση της πώλησης είναι αρκετά διαφορετική από αυτή των πωλήσεων λιανικής. Κάθε προσέγγιση που θα αξιοποιήσετε υπάγονται σε συγκεκριμένη λογική και διαφορετικές τεχνικές.

 

Θες να κλείνεις συμφωνίες με επιτυχία και προοπτικές;