Blog

Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης αποτελούν μία κοινωνική διάδραση μεταξύ ανθρώπων που δημιουργούν, μοιράζονται ή ανταλλάσουν πληροφορίες και ιδέες μέσω του διαδικτύου και είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των ανθρώπων. Ορισμένα από τα χαρακτηριστικά τους είναι ότι απλοποιούν, βελτιώνουν την ταχύτητα και το εύρος της...

Η παραγωγή πλούτου απασχολεί κάθε επιχείρηση ανεξαρτήτως αντικειμένου ή μεγέθους. Πολύ συχνά ο ιδιοκτήτης ή τα στελέχη των επιχειρήσεων αναζητούν τρόπους για την αύξηση της παραγωγής πλούτου ή ψάχνουν αιτίες οι οποίες δεν τους επιτρέπουν την παραγωγή του. Με άλλα λόγια κάθε επιχείρηση, προσπαθεί να βρει...

Η στρατηγική σαν λέξη είναι ευρέως γνωστή και πολύ συνήθης στο στόμα των περισσοτέρων από εμάς. Τη χρησιμοποιούμε συχνά όταν θέλουμε να δώσουμε κυρίως έμφαση ή να πλεονάσουμε σε σχέση με θέματα που μας αφορούν. Στην καθημερινότητά μας, λοιπόν, χρησιμοποιούμε φράσεις όπως «κατά τη διάρκεια...

«Προωθήστε τις δράσεις της επιχείρησής σας σε σημείο υπερβολής. Αυξήστε το εύρος σας στην αγορά. Αυτό σημαίνει κυριολεκτικά, αυξήστε για παράδειγμα τις επικοινωνίες σας στη λίστα αποστολής μηνυμάτων σας. Στέλνετε 1.000 μηνύματα την εβδομάδα; Στείλτε 3.000. Ξοδέψτε λιγότερα χρήματα στην ποιότητα και περισσότερα στην ποσότητα. Στη...

Το άτομο που δίνει πάντα τον καλύτερο εαυτό του για την επιχείρηση, είναι το άτομο που έχει άμεση συμμετοχή στην επιτυχία ή στην αποτυχία της. Μεγάλος αριθμός προγραμμάτων κινήτρων για το προσωπικό έχουν αναπτυχθεί με το πέρασμα του χρόνου. Κάποια από αυτά βασίζονται στο πόσα πράγματα...

Οι άνθρωποι αισθάνονται καλά όταν τους φροντίζουν. Όταν τους δείχνετε πραγματικό ενδιαφέρον και τους προσφέρετε κάτι που δεν το περιμένουν, έχουν τη τάση να σας θυμούνται και να επιστρέφουν σε εσάς. Αυτό είναι πολύ αληθινό σε καιρούς αβεβαιότητας και οικονομικής στενότητας. Το καλύτερο αντιβιοτικό για την...

Η πώληση είναι μία έννοια αρκετά παρεξηγημένη. Στο μυαλό των περισσότερων ανθρώπων φαντάζει ως μία δουλειά δύσκολη, η οποία απαιτεί ιδιαίτερες ικανότητες. To μεγαλύτερο θέμα που απασχολεί τους πελάτες μας είναι η απόκτηση νέων πελατών. Παρακάτω σας παρουσιάζουμε τα 5 βήματα που υπάρχουν στη διαδικασία...

Το σημαντικότερο σημείο της δουλειάς σας ως πωλητής, είναι να συνεχίζετε να προσεγγίζετε υποψήφιους πελάτες και να μην απογοητεύεστε ενώ το κάνετε αυτό. Συνεχίστε να στέλνετε επιστολές και e-mails, να κάνετε τηλεφωνήματα και να διατηρείτε τις προσωπικές σας επαφές. Ακόμα και αν δεν έχετε άμεση...

Ένας επιχειρηματίας πρέπει να γνωρίζει με βεβαιότητα πως να οργανώσει την επιχείρησή του. Όταν αναφέρουμε τη λέξη οργάνωση εννοούμε τους συγκεκριμένους τρόπους με τους οποίους λειτουργεί η επιχείρηση στις πωλήσεις, στη παραγωγή, στον οικονομικό προγραμματισμό, στον ποιοτικό έλεγχο, στη διαφήμιση και σε όλους τους υπόλοιπους τομείς....

Σε ένα ταραγμένο επιχειρηματικό περιβάλλον, ο σκοπός της εταιρείας καθορίζει την κατεύθυνση λειτουργίας της. Είναι πολύ σημαντικό ένας επιχειρηματίας να βρει τον σκοπό, που να κινητοποιήσει το προσωπικό ως προς την εκτέλεση των καθηκόντων του και ταυτόχρονα να κερδίσει τη συμφωνία του πελάτη. Η έλλειψη σκοπού...