fbpx

Blog

Ορισμένες φορές αγνοούμε ένα πολύ σημαντικό παράγοντα, ένα παράγοντα, ικανό να βλάψει την μελλοντική πορεία της επιχείρησης. Ποιος είναι αυτός όμως; Ο παράγοντας του να ενδιαφέρεσαι για όλους τους πελάτες σου, είτε εντάσσονται σε(Β2Β)-(business to Business), είτε (B2C)-(Business to Consumers). To «tip» είναι μονάχα...

Φτάνουμε να υπολογίζουμε παραπάνω από 1 δισεκατομμύριο ενεργών λογαριασμών μόνο από κινητές συσκευές. Αυτό ακούγεται εντυπωσιακό, γιατί εκείνοι εκεί έξω, είναι όλοι εκείνοι οι δυνητικοί πελάτες που ψάχνετε. Πως όμως θα πραγματοποιηθεί η διαδικασία κατά την οποία το πελατολόγιο σας, θα διευρυνθεί και εύκολα θα...

Έχεις χάσει την δημιουργικότητα σου; Νιώθεις πως δεν αποδίδει ο κόπος και οι προσπάθειες σου; Δεν μπορείς να βρει πρόσφορο έδαφος, ώστε να ευδοκιμήσει κάτι για το οποίο έχεις δώσει αγώνα, έχεις χάσει χρήματα, χρόνο και έχεις αφοσιωθεί τόσο, ώστε οι κόποι σου  βλέπεις να...

Η επιχειρησιακή  άνθιση και προβολή  πλέον, ταυτίζεται με την διαδραστικότητα την οποία σου παρέχουν, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης* . (social media*). Ο εκσυγχρονιστικός παράγοντας προσδίδει μια μοντέρνα βλέψη και δική σας, καθώς και των πελατών σας,  προς το πρoφίλ της εταιρείας σας. Βαίνοντας στον digital κόσμο αποκτάται,...

Πόσο σημαντική και ουσιώδης έχει γίνει, η έννοια του Branding και τι σημαίνει; Τι σημαίνει όμως; Η γνωριμία του προϊόντος ή της υπηρεσίας σου με το κοινό, η εικόνα και πιο συγκεκριμένα, η ταυτότητα σου. Το έναυσμα της «επιχειρησιακής σου γνωριμίας». Το κύριο μέλημα σου...

Άς κάνουμε μια ομαλή αρχή, μαθαίνοντας πρώτα τί είναι στην πραγματικότητα το Marketing. Δυστυχώς είναι μια επιστήμη, που συχνά ερμηνεύεται λανθασμένα από πάρα πολλούς. Ώρα να κάνουμε ξεκάθαρο, πως δεν αποτελεί προώθηση, πώληση ούτε διαφήμιση όπου ορισμένοι πιστεύουν. Η δημιουργία αναγκών, είναι η βασική και...

Ένας από τους βασικότερους παράγοντες μιας υγιούς επιχείρησης, είναι η συνεχής έρευνα,προς την αγορά παραπλήσιων εταιρειών του ιδίου αντικειμένου κατά κύριο λόγο. Αυτό είναι ένα βήμα, που δεν πρέπει να παραλείψετε, εάν βρίσκεστε στον κλάδο των επιχειρήσεων. Γνωρίζοντας τις υπάρχουσες συγκυρίες στη χώρα (οικονομικές και...

5. Δεν έχετε τα κέρδη που θέλετε Οι πωλήσεις χωρίς κέρδη δεν έχουν κάποιο νόημα. Χρειάζεστε και ποσότητα και περιθώριο κέρδους. 4. Η ανάπτυξη της επιχείρησης είναι πολύ αργή Οι διαδικασίες μέσα στην επιχείρησή σας δεν έχουν βελτιστοποιηθεί, και έτσι δεν μπορείτε να αναπτυχθείτε περαιτέρω. 3. Δεν έχετε άλλες...

Ως ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης, διευθυντής ή μάνατζερ μιας ομάδας, πολλές φορές θα έχεις αναρωτηθεί πόσο παραγωγικά είναι τα άτομα της ομάδας σου και πώς μπορείς να το μετρήσεις αυτό. Είναι σημαντικό να γνωρίζεις τα δυνατά και αδύναμα σημεία της ομάδας σου αλλά και το ποιοι είναι οι πιο δυνατοί σου...

Η αποτελεσματική διοίκηση μιας ομάδας δεν είναι κάτι εύκολο. Αν όλοι γνώριζαν να το κάνουν, όλοι θα γίνονταν ηγέτες. Υπάρχουν συγκεκριμένα εργαλεία, που σε βοηθούν να ασκείς αποτελεσματική διοίκηση στους υφισταμένους σου. Ορίστε μερικά από αυτά: Επιτήρηση και επίβλεψη της ομάδας δε σημαίνει επίπληξη. Με το...