Shutterstock 189402968

Σεμινάριο: Αύξηση Πωλήσεων μέσω Τηλεφώνου

Σκοπός του Σεμιναρίου

  • Να βοηθήσει επιχειρήσεις οι οποίες δραστηριοποιούνται στον τομέα των τηλεωνικών πωλήσεων αυξάνοντας τους αντίστοιχους παραγωγικούς συντελεστές.
  • Νέες Στρατηγικές και Τακτικές που αιφνιδιάζουν ευχάριστα τους παραλήπτες

Πρόγραμμα

  • Ο παράγοντας της Πώλησης Ισχύος με την «1000% επιρροή»

–     Ποια είναι η κλίμακα ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑΣ και πώς μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε ώστε να πετύχετε γρήγορη επιτυχία, ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ;

–     Ποιο είναι το ΚΛΕΙΔΙ για τη Διαπραγμάτευση Ισχύος στις Τηλεφωνικές Πωλήσεις και πώς μπορείτε να το βάλετε σε εφαρμογή αμέσως;

–     Πώς να πολλαπλασιάσετε κατά 1.000% την αποτελεσματικότητα των προσπαθειών σας στις τηλεφωνικές πωλήσεις;

–     Η φιλοσοφία του «positioning» στις Τηλεφωνικές Πωλήσεις Ισχύος. Πώς μπορείτε να την εκμεταλλευτείτε στο έπακρο;

  • Οι ΝΕΕΣ βασικές αρχές στις Τηλεφωνικές Πωλήσεις Ισχύος

Κανόνας Νο.1: Το «Cold-Call» δε φέρνει πλέον αποτελέσματα. Ο πελάτης δεν ανέχεται να να «εισβάλλουν» στη ζωή του. Η λύση; Εφαρμόστε τη στρατηγική «Έλξης».
Κανόνας Νο.2: Η πώληση με τη χρήση πειθούς δεν είναι όσο αποτελεσματική ήταν στο παρελθόν. Πολλοί πεπεισμένοι πελάτες δεν αγοράζουν. Η λύση; Εφαρμόστε τον Παράγοντα του Συναισθηματισμού.

        Κανόνας Νο.3: η κλασική αγορά έχει κορεστεί και αλλάζει ταχύτατα. Υπάρχουν πάρα πολλοί «παίκτες» που λένε τα ίδια πράγματα. Ο πελάτης βαριέται και μπερδεύεται. Η λύση; Εφαρμόστε τον Παράγοντα της Διαφοροποίησης.

        Κανόνας Νο.4: Ο πελάτης έχει γίνει πιο καχύποπτος, λιγότερο πιστός και πιο πολύ
«επαγγελματίας αγοραστής». Η λύση; Εφαρμόστε τον Παράγοντα Οικοδόμησης της Αξίας
που Αντιλαμβάνεται ο Πελάτης
.

  • Πώς να «εκτοξεύσετε» τις τηλεφωνικές σας πωλήσεις

–        Πώς να βάλετε σε εφαρμογή την καλύτερη στρατηγική τηλεφωνικών πωλήσεων.

–        Ποια λάθη πρέπει να αποφύγετε σε μία άκρως ανταγωνιστική αγορά;

–        Πώς μπορεί κανείς να διαπραγματευτεί και να κλείσει πελάτες από το τηλέφωνο;

–        Διαπραγμάτευση της τιμής: πώς να πουλάτε ακριβότερα, μέσω τηλεφώνου;

Εισηγητής: Patrick Valtin

255523_4276345080104_986163961_n1-250x300Ο Patrick Valtin είναι διεθνούς φήμης σύμβουλος και εκπαιδευτής που ειδικεύεται στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των επιχειρήσεων και στην αξιολόγηση ανθρώπινου δυναμικού. Έχει εκπαιδεύσει περισσότερα από 75.000 άτομα σε 30 χώρες σε όλο τον κόσμο και έχει επιβλέψει την αξιολόγηση 20.000 υποψηφίων για 4.000 πελάτες.
Έχει συμβουλεύσει και εκπαιδεύσει ιδιοκτήτες επιχειρήσεων σε θέματα πωλήσεων, διοίκησης, στρατηγικών Marketing, επιχειρησιακών στρατηγικών, προσλήψεων, οικονομικής ευημερίας και οργάνωσης.

Πληροφορίες:

  • Ημερομηνία: Σάββατο 28 Απριλίου 2018
  • Τόπος: Wyndham Hotel, Μ. Αλεξάνδρου 2, Αθήνα
  • Διάρκεια: 09:30′ – 16:30′
  • Ώρα προσέλευσης: 09:00′
  • Κόστος: 190 ευρώ (δεν συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α.)
  • Τ. 210-6398088

Early Booking μέχρι 20 Απριλίου: 160 ευρώ (δεν συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α)

ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΣΑΣ