Shutterstock 118434673

Follow up – Προσθέστε αξία στην επικοινωνία σας με τον πελάτη

Πόσες πωλήσεις έχετε χάσει επειδή δεν επιμείνατε αρκετά με follow-up στον πελάτη; Πολλοί άνθρωποι δεν βλέπουν την επιτυχία με follow-up και έτσι τα παρατούν. Κάνουν ένα τηλεφώνημα και τέλος – αυτό δεν είναι follow-up. Θα πρέπει να επιμείνετε με συνέπεια και δημιουργικά ώστε να διαφορποιηθείτε από την αγορά – διότι κανείς δεν κάνει πραγματικό follow-up.

Ορισμός του follow-up: Κάτι που συνεχίζει ή ολοκληρώνει μια διαδικασία ή μια δραστηριότητα. Επομένως, το follow up σε πιθανό πελάτη είναι η συχνή επικοινωνία μαζί του με διάφορους τρόπους με σκοπό να αγοράσει.

Οι άνθρωποι υποτιμούν πόση ενέργεια και προσπάθεια χρειάζεται για να κερδίσει κάποιος μια πώληση, για να τραβήξει την προσοχή, για να βγει μπροστά σε ανθρώπους. Δεν μπορείτε να αποκτήσετε γυμνασμένους κοιλιακούς εάν πηγαίνετε στο γυμναστήριο μία ή δύο φορές. Χρειάζεται συνέπεια. Το follow-up με επιμονή θα σας προσφέρει μία πρώτη συζήτηση με κάποιον, θα τραβήξετε την προσοχή του, και θα εξασφαλίσετε μία συνάντηση μαζί του.

Υπάρχουν τρία σημαντικά πράγματα ώστε να κάνετε επιτυχημένο follow-up:

  1. Να είστε επίμονοι: Ακόμα κι αν δεν είστε καλοί στο follow-up, τελικά θα πάρετε κάτι μόνο και μόνο επειδή δεν τα παρατάτε.
  2. Να είστε δημιουργικοί: Μπορεί να γίνεται ενοχλητικοί εάν δεν είστε δημιουργικοί. Σκεφτείτε κάτι νέο σε κάθε αλληλεπίδραση με το άλλο άτομο.
  3. Κατανοήστε το ρυθμό σας: Ποια είναι η ταχύτητα με την οποία κάνετε follow-up; Σε κανέναν δεν αρέσει να κάνει πράγματα που δεν είναι καλός. Πρέπει να έχετε κάποια προβλεψιμότητα για το τι πρόκειται να συμβεί. Πρέπει να έχετε ένα ρυθμό.

Στο follow-up που κάνετε δεν πρέπει να βασίζεστε σε ένα μόνο κανάλι επικοινωνίας. Κανένα δεν είναι αποτελεσματικό μόνο του.

  • Τηλέφωνο
  • Email
  • Συνάντηση από κοντά
  • Μηνύματα
  • Fax
  • Δώρα
  • Άρθρα και blog

Το θέμα είναι ότι θα πρέπει να εξασκηθείτε στο follow-up προσθέτοντας αξία σε αυτό.

Κάνοντας εξάσκηση στο follow-up με τον υποψήφιο πελάτη είναι ο τρόπος με τον οποίο μπορείτε να είστε επίμονοι χωρίς να εκνευρίσετε κάποιον. Κάντε μια στρατηγική για το follow-up σας. Καλείτε ένα άτομο 3 φορές και ο ίδιος δεν καλεί πίσω σε εσάς και αρχίζετε να σκέφτεστε ότι δεν ενδιαφέρεται. Σκεφτείτε ότι κάθε τηλεφώνημα είναι μία νίκη.

Καλύτερα να χάσετε μια συμφωνία επειδή έχετε κάνει πολύ follow-up παρά επειδή έχετε κάνει πολύ λίγο!

Η επιμονή είναι το πιο κοινό χαρακτηριστικό των πιο επιτυχημένων ανθρώπων!

Μάθετε πώς να επικοινωνείτε αποτελεσματικά με τους πελάτες σας μέσω τηλεφώνου

Πηγή: http://bit.ly/2HSwyGA