Coins 1523383 1920

ΣΥΜΒΟΥΛΗ – Προσθέστε αξία στα προϊόντα/υπηρεσίες σας

Στις πωλήσεις, τα χρήματα θα δοθούν σε αυτό που οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται ως πολύτιμο – όχι στη χαμηλότερη τιμή. Αν ένας πιθανός πελάτης δεν είναι πεπεισμένος για τη χρησιμότητα του προϊόντος ή της υπηρεσίας, αυτό το άτομο θα επιλέξει να κάνει κάτι άλλο με τα χρήματά του.

Μια χαμηλότερη τιμή δεν θα πουλήσει αναγκαστικά το προϊόν σας. Μια χαμηλότερη τιμή δεν θα κάνει τους πελάτες σας να αγοράσουν το προϊόν σας εάν δεν έχουν πειστεί για την αξία του, εάν δεν είναι ενθουσιασμένοι για αυτό και έχουν την πεποίθηση ότι θα λύσει τα προβλήματά τους ή/και θα τους κάνει ευτυχισμένους.

Η προσέγγιση της «χαμηλότερης τιμής» θα αποτύχει, εκτός αν είστε εταιρία της οποίας το επιχειρησιακό μοντέλο είναι χτισμένο γύρω από πολύ μικρά περιθώρια κέρδους και υψηλό έλεγχο στα αποθέματά της. Πουλώντας με χαμηλότερη τιμή είναι μία ένδειξη μιας αδύναμης και ανεπαρκώς εκπαιδευμένης επιχείρησης ή οργάνωσης. Πολλές επιχειρήσεις που έχουν χρησιμοποιήσει το μοντέλο της χαμηλότερης τιμής έχουν κλείσει ή έχουν κυρήξει πτώχευση.

Μια χαμηλότερη τιμή μπορεί να σημαίνει για τον πελάτη μείωση της αξίας του προϊόντος. Ιδαίτερα χρήσιμο θα ήταν να μάθετε πώς να πουλάτε το προϊόν σας και να δικαιολογείτε την τιμή του προσθέτοντας αξία σε αυτό, πουλώντας τον εαυτό σας και την εταιρεία σας και δημιουργώντας μια αξέχαστη εμπειρία.

Αν πουλήσουμε ένα βιβλίο για 30$ και ο πελάτης μας δώσει 30$, η πραγματικότητα είναι ότι είτε ο πελάτης πιστεύει ότι το βιβλίο αξίζει περισσότερο από 30$, ή δεν δίνει καμία αξία σε 30$. Μπορεί να αισθάνεται ότι το βιβλίο κοστίζει 30$, αλλά επειδή εμείς δεν τον πείσαμε ότι αξίζει περισσότερα, μπορεί να αποφασίσει ότι τα χρήματά του μπορούν να επενδυθούν καλύτερα σε ένα δείπνο με την οικογένειά του. Οι άνθρωποι δεν θα σας δώσουν κανένα χρηματικό ποσό εάν πιστεύουν ότι αυτό που θα πάρουν αξίζει ακριβώς όσο πληρώνουν. Θα το κάνουν μόνο όταν πιστεύουν ότι αυτό που θα πάρουν αξίζει πολλά περισσότερα από αυτά που δίνουν!

Ακολουθούν 5 τρόποι για να ενισχύσετε την αξία του προϊόντος/υπηρεσίας σας:

  1. Βελτιωθείτε στο να βρίσκετε τι προσπαθεί ο αγοραστής να πετύχει με το προϊόν σας. Ρωτήστε: «Ποιο είναι το κύριο πράγμα που θέλετε αυτό το προϊόν να κάνει για εσάς ή να σας βοηθήσει να κάνετε;»
  2. Δείξτε πώς η αξία του προϊόντος σας είναι υψηλότερη από την τιμή που ζητάτε για αυτό. Αφιερώστε χρόνο να χτίσετε αξία με δημιουργικό τρόπο που να υπερβαίνει την τιμή και να διασφαλίζει τον αγοραστή ότι παίρνει τη σωστή απόφαση.
  3. Δείξτε πώς το προϊόν σας θα λύσει επαρκώς τα προβλήματα του αγοραστή και ότι θα το αγαπήσει. Οι άνθρωποι αγοράζουν για δύο λόγους: α) για να λύσουν ένα πρόβλημα και β) για να δείξουν την αγάπη τους και για να νιώσουν όμορφα. Αν δεν πιστεύουν ότι μπορεί να κάνει ένα από τα δύο πράγματα, η τιμή δεν θα έχει σημασία. Ρωτήστε: «Σε μια κλίμακα από το 1 έως το 10, πώς θα αξιολογούσατε αυτό το προϊόν;»
  4. Βεβαιωθείτε ότι ο αγοραστής έχει τα χρήματα για την πρόταση που του παρουσιάζετε. Το να έχετε πολλή ποσότητα ενός προϊόντος είναι ο γρηγορότερος τρόπος για να σας αναγκάσουν να μειώσετε την τιμή σας.
  5. Γίνετε έμπειρος στο γεγονός ότι η τιμή είναι ένας μύθος – που διαψεύδεται καθημερινά όταν οι άνθρωποι δίνουν τα χρήματά τους για κάτι που επιθυμούν.

Εγγραφείτε σήμερα στο Newsletter μας 

Πηγή: https://goo.gl/LExS8v