DJFNVKJ

ΣΥΜΒΟΥΛΗ – Δείτε τα πράγματα από την άποψη των πελατών σας

Η πρώτη ενέργεια που πρέπει να κάνετε προκειμένου να βελτιώσετε την ποιότητα των υπηρεσιών σας είναι να ανακαλύψετε τι πραγματικά χρειάζονται οι πελάτες από εσάς.

Πόσο πρόσφατα ζητήσατε από τους πελάτες σας να απαντήσουν σε μια έρευνα, η οποία θα σας έδινε πολύ σημαντικές πληροφορίες;

Παρέχετε εκείνες τις υπηρεσίες ή προϊόντα που πραγματικά χρειάζονται οι πελάτες σας ή μήπως τους παρέχετε αυτό που ΕΣΕΙΣ πιστεύετε ότι χρειάζονται και επιθυμούν;

Αν αφιερώσετε χρόνο για να ρωτήσετε όσο το δυνατόν περισσότερους πελάτες σας πως θα μπορούσατε να τους εξυπηρετήσετε καλύτερα, δύο πράγματα θα συμβούν:

1. Θα ανακαλύψετε εσείς οι ίδιοι τι θέλουν και θα μπορέσετε να προσαρμόσετε τις ενέργειές σας, ώστε να καλύψετε καλύτερα  τις επιθυμίες τους.
2. Θα αυξηθεί η συμπάθειά τους προς εσάς, αφού θα αισθανθούν ότι η γνώμη τους έχει αξία.

Μπορεί να μείνετε έκπληκτοι με κάποιες απαντήσεις των πελατών σας και να χρησιμοποιήσετε τις πληροφορίες που θα σας δώσουν για να τους εξυπηρετήσετε καλύτερα.

Οπότε, πριν κάνετε οτιδήποτε άλλο, ανακαλύψτε τι πραγματικά χρειάζονται οι πελάτες από εσάς.

Γίνετε παραλήπτης των επιχειρηματικών μας συμβουλών και νέων!

Εγγραφείτε τώρα στο newsletter μας!